Technologie
Hybridní automobily Honda
Držet krok s neustále se zvyšujícími požadavky na plnění přísnějších emisních norem pro moderní nároky na jízdu je velmi důležité jak pro současnost, tak i pro zítřejší svět orientovaný na ochranu životního prostředí.
Nové předpisy již ovlivnily provozní náklady a to se nezmění ani do budoucna. Nyní přišel čas hybridních hnacích jednotek, které se postupně stanou stále oblíbenější, protože mají významně nižší spotřebu paliva s nižšími emisemi CO2 oproti tradičním zážehovým automobilům. Jednoduše řečeno, hybridy s námi již zůstanou natrvalo a dlouhodobě nám ušetří peníze.
Hybridní automobily od společnosti Honda
Hybridní automobily budeme nadále vyvíjet se snahou o dosažení společnosti zanechávající minimální uhlíkovou stopu.
Naše zkušenosti s vývojem hybridní technologie v průběhu let jsou založeny na kreativitě, inovacích a neustálém zlepšování. Poprvé jsme představili technologii hybridní hnací jednotky v modelu Insight v roce 1999. Od té doby jsme dosáhli významných vylepšení těchto technologií a rozšířili jsme naši řadu hybridních vozidel.
motor
Sportovní hybrid SH-AWD
Toto je náš systém pohonu čtyř kol nové generace, u kterého vozidlo disponuje zážehovým motorem ve spojení s velkým elektromotorem vpředu a dvěma elektromotory vzadu. Tato konkrétní hybridní hnací jednotka vylepšuje zatáčení a brzdění a snižuje spotřebu paliva. Tento systém pohonu nenazýváme Super Handling – All-Wheel Drive bez důvodu.
Honda Hybrid Performance i-MMD
Úžasně agilní a neuvěřitelně plynulý jízdní zážitek ze systému, který myslí za vás. Tomuto systému říkáme inteligentní pohon s více režimy. Dovede přepínat mezi třemi režimy podle jízdní situace a typu cesty, po které jedete.
Dvojnásobný výkon
Jednoduše řečeno, naše pokročilé hybridní automobily kombinují výhody zážehových motorů a elektromotorů. Jsou navrženy tak, aby vám zajistily mnohem nižší spotřebu díky spojení úsporného zážehového motoru a výkonu elektromotorů. Vzájemně se doplňují a plynule kombinují své výhody při hladkém dávkování výkonu a potřebě pohotového zrychlení.
Hnací síla (Honda Hybrid Perfomance)
Hybridní hnací jednotka systému Honda i-MMD poskytuje okamžitou silnou odezvu prostřednictvím dvou elektromotorů. Je to vzrušující jízda. Nejde však jenom o točivý moment elektromotoru, protože naše hybridní automobily vám přináší to nejlepší z obou světů. Tento typ inteligentní technologie pohonu automaticky a hladce přepíná mezi elektromotorem v nízkých otáčkách a zážehovým motorem při vyšších rychlostech, když je to nejefektivnější.
Ladný a tichý
Zážitek z řízení hybridního automobilu Honda je jedinečný. Tichu a klidu při jemném rozjezdu v elektrickém režimu se nic nevyrovná. Když ožije zážehový motor, je přechod natolik tichý a plynulý, že budete na pochybách, zda motor skutečně nastartoval.
Není nutné se připojovat do sítě
Skvělou věcí na hybridech je, že nemusíte hledat nabíjecí stanici ani mít doma nainstalovanou speciální zásuvku. Motor bude za chodu neustále dobíjet akumulátor, stačí tedy načerpat benzín jako obvykle. Je to vážně tak jednoduché.
Snižujeme
Hybrid sníží vaše účty za palivo a ušetří vám peníze. Spotřeba menšího množství paliva také znamená nižší emise, což je mnohem lepší pro vaši peněženku i životní prostředí.
Klid duše
Pět let nebo 100 000 km, podle toho, co přijde jako první, se nebudete muset o nic starat, protože na akumulátor systému Honda i-MMD se vztahuje rozsáhlá a komplexní záruka. Budeme s vámi až do cíle.
INTELIGENTNÍ HYBRID – myslí sám za sebe
Systém i-MMD (inteligentní systém pohonu s více režimy) určuje, jak využívat palivo a elektrickou energii co nejúčinněji, což znamená, že řidič nemusí přepínat mezi třemi režimy jízdy: elektrickým, hybridním a motorovým.
Jak hybrid funguje v režimu elektrického pohonu
V režimu elektrického pohonu odebírá hnací motor svoji energii výhradně z akumulátorů a zajišťuje extrémně tichou jízdu s nízkými emisemi.
Jak funguje hybridní pohon
Při hybridním pohonu dodává zážehový motor energii do elektrického motorgenerátoru, který následně poskytuje energii elektromotoru. Jakýkoli přebytek výkonu zážehového motoru se vrací zpět prostřednictvím motorgenerátoru k dobíjení akumulátorů.
Jak hybrid funguje v režimu Engine
V režimu Engine jsou kola poháněna zážehovým motorem se zvýšením špičkového výkonu podle potřeby prostřednictvím elektromotoru, např. když potřebujete provést rychlý předjížděcí manévr.
Elektromobilita
O elektromobilech je stále se co učit díky neustálým technologickým pokrokům. Zde naleznete detailní pohled na vzrušující budoucnost elektromobilů, včetně nabíjení, akumulátoru elektromobilu a nahlédneme pod pokličku nového modelu Honda e.
Elektromobily nabírají na popularitě
Za pouhých pět let se může stát spousta věcí. Důkazem toho je fakt, že v roce 2015 by se počet elektromobilů, které ujedou přes 150 km na jedno nabití, dal spočítat na prstech jedné ruky. Očekává se, že do konce roku 2020 jich bude více než 30. Značku Honda bude reprezentovat model Honda e.
Elektrizující časy
Naše vize světa bez emisí se přibližuje s každým elektrifikovaným vozem, který vytvoříme. Naše hybridní a elektrická vozidla přinášejí nejen radost z jízdy, ale také přispívají k čistšímu prostředí.
Náš závazek
Sen o vytvoření šesti tradičních modelů pro Evropu, které budou do konce roku 2022 vybaveny pokročilým elektrifikovaným pohonem, se brzy stane skutečností
Honda Sensing
Naším snem je svět bez kolizí nejen pro řidiče, ale i pro všechny ostatní účastníky silničního provozu – svět, kde bezpečnostní technologie automobilů mohou jít ruku v ruce s potěšením z jízdy.
Systém Honda SENSING jsme stvořili proto, abyste vy, vaši spolujezdci i všichni ostatní byli v bezpečí. Jedná se o inteligentní sadu moderních bezpečnostních funkcí, které vám pomohou při jízdě a pomáhají plnit náš závazek bezpečnosti silničního provozu.
Honda Sensing poskytuje větší přehled o okolí
Díky Systému podpory vedení vozu v jízdním pruhu vám ušetří nervy při jízdě zejména na dálnici tím, že vozidlo udržuje uprostřed detekovaného jízdního pruhu.
Detekce objektů v mrtvém úhlu vás upozorní varovným symbolem ve vnějším zrcátku, když jsou ve vašem mrtvém úhlu detekovaná vozidla.
Další funkcí je Adaptivní tempomat s asistentem pro jízdu v kolonách. Pakliže máte nastavenou cestovní rychlost, pomůže vám udržovat bezpečnou vzdálenost od detekovaných vozidel.
Asistent při couvání z parkovacího místa
Při couvání dokáže detekovat blížící se vozidla z obou stran a varuje vás před bezprostředním nebezpečím.
Systém rozpoznávání dopravních značek
Dokáže zjistit rychlostní limit identifikací dopravních značek a vizuálně je přenášet na informační rozhraní řidiče nebo na Head-Up displej
Inteligentní omezovač rychlosti
Inteligentní omezovač rychlosti upravuje maximální rychlost vozidla v závislosti na rychlostním omezení zjištěné systémem rozpoznávání dopravních značek.
Systém zmírnění nárazu
Pokud hrozí čelní srážka, systém aktivuje brzdy, čímž minimalizuje následky případného nárazu.
Automatické dálkové světlomety
Systém automaticky přepíná dálkové světla na potkávací, pokud je detekováno vozidlo jedoucí v protisměru nebo vozidlo jedoucí před vámi.
Systém pro zmírnění rizika vyjetí z komunikace
Tento systém automaticky udržuje vozidlo v jízdním pruhu. Jakmile vozidlo z jízního pruhu vyjede, systém provede drobné zásahy do řízení, aby vás udržel v bezpečí. Za určitých podmínek rovněž aktivuje brzdy.
Bezpečnostní prvky modelu Honda e
Oznámení o odjezdu vozidla
Systém vás upozorní, když se vůz před vámi rozjede.
Řízení brzdění při nízké rychlosti
Asistent pro jízdu v kolonách vás před použitím brzd upozorní na objekt před vámi, který nevidíte. Kdežto předcházení kolizím kontrolou výkonu reaguje na překážku před vámi při sešlápnutém plynovém pedálu.
Magic Seats
Sedadla Magic Seats lze jednoduchým pohybem zvednout nebo sklopit. Díky jejich rozdělení v poměru 60:40 lze vytvořit různé kombinace pro přepravu vysokých předmětů, dlouhých předmětů či kombinaci obou.
Magic Seats naleznete v modelech: Jazz a HR-V